سرپرست فدراسیون ژیمناستیک طی بازدید از اردوی آمادگی ایروبیک ژیمناسنیک ...

 

 

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک طی بازدید از اردوی آمادگی شاخصین ایروبیک ژیمناستیک از روند آماده سازی قهرمانان این رشته ورزشی اظهار رضایت کرد . 

 

جعفر درویش زاده طی بازدید از اردوی قهرمانان ایروبیک ژیمناستیک که زیر نظر دو مربی فرانسوی برگزار می شود از آینده روشن این رشته خبر داد .

وی با اشاره به حضور گریگوری آلکان و ژاویر ژولین دو مربی سرشناس فرانسوی که شاخصین رده های سنی مختلف ایروبیک ژیمناستیک کشورمان را زیر نظر دارند تاکید کرد : با توجه به نمایش خوب قهرمانان این رشته در رقابت های جهانی دانشجویان و سرمایه گذاری که فدراسیون در این بخش صورت داده امیدوارم در مسابقات جهانی بلغارستان که اوایل سال آینده برگزار می شود نتایج خوبی به دست آوریم . 

 

 

درویش زاده افزود : در راستای سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان که مبتنی بر توجه به استعدادیابی در کنار قهرمان پروری است فدراسیون ژیمناستیک به امر پشتوانه سازی و استعدادیابی توجه ویژه ای دارد . در همین راستا اردوی ایروبیک ژیمناستیک را در چهار رده سنی نونهالان , نوجوانان , جوانان و بزرگسالان به تعداد حدود90 نفر زیر نظر مربیان داخلی به همراه دو مربی خارجی یاد شده برگزار کردیم و قصد داریم در کنار تداوم برگزاری اردوهای داخلی ورزشکاران را به اردوها و مسابقات برون مرزی نیز اعزام کنیم .

 

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک همچنین خاطرنشان کرد : با توجه به وسعت کار و تعداد رشته های زیر مجموعه فدراسیون لازم است تلاش خود را بیشتر کرده و با حمایت های مسئولین ورزش تحولی در عرصه این ورزش زیبا به وجود آوریم . 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, | 1:4 | نویسنده : pooria |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.